~ our twilight story ~

Hej !
Vi är två tjejer som kommer blogga i den här bloggen.


Michelle


Det här är jag ! Jag heter Michelle & är 12 år.
Jag är halv mauritanie & halv est.
Jag är född i Stockholm & bor på två ställen ( skilda föräldrar ).
Mina största intressen är dans,musik,sång,twilight,fotboll,Michael Jackson,Rihanna,blogga och mycket mer!
Jag gillar nog mest att dansa hiphop som jag gjort i 4 år ♥
Jag har en katt som heter Elliott.
Jag har oxå en annan blogg som ni kan titta på om ni klickar på mitt namn som står ovanför min bild.
Har ni några frågor så är det bara att fråga ! :-D

Amanda

This is me =) Hehe, jag heter Amanda och är 12 år gammal.
Jag är est men jag bor i Sverige för mina mor & far föräldrar fick flytta hit när det var krig.
Mina intressen är ,TWILIGHT <3,fotboll,sjunga,musik,Micha ;) (Michelle),data,Beyoncé och mer ;)
Jag hade två marsvin men dem dog den här våren :(
Byeee =)


Så nu fick ni lite ''info'' & en bild på oss ! :-)
Vi har såklart startat den här bloggen för allt vi pratar om är just Twilight !!
Vi kommer nog mest skriva om Twilight i den här bloggen ♥





Kommentarer
Postat av: Iaa

Ååååw vilken fin header (hur det nu stavas ;) )

2009-11-10 @ 18:46:15
Postat av: Amanda

Tack =)

2009-11-10 @ 20:40:06
URL: http://mmandiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett söta :D ni har bästa headern!!

2009-11-11 @ 16:45:59
URL: http://valentinam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud va söt du är!!!<3333 :)

2011-12-16 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0