Kristen Stewart

 Kristen Stewart är som ni vet Bella Swan i Twilight.
 Men viste ni att hon har vatir blond ?
 Tadaa ! Jag tycker att hon e fin ! Men hon passar bättre i brunt ;)
 Vad tycker ni ?
 Viste ni oxå att Kristen sjunger i bland på barer/pubar.. Jag har en video men då sjunger Robert Pattinson oxå. Men tyvär så vet jag inte hur man sätter upp videor..
 
 Men asså det är helt sjukt att nya filmen New Moon är från 15 år !! Jag dampaar!!!!!
 Men det kanske kommer bli en 11 års gräns elr en 13 års gräns ! Det stog i Aftonbladet .
 Fredag den här veckan ! PREMIÄR !!

 

Kommentarer
Postat av: Adina

ååhh, vill see !

2009-11-19 @ 17:52:22
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: M I C

Jag meed !! :) ska se den ;)

2009-11-20 @ 08:41:20
Postat av: M I C H E L L E

Jag meed !! :) ska se den ;)

2009-11-20 @ 08:41:35
URL: http://ppressplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0